maandag 20 december 2010

Project 365-week 45 t/m 50

Vanwege het weer en de files ben ik vandaag niet gaan werken. Dat geeft meteen tijd en ruimte om weer eens leven te blazen in dit blog.
Nu maar hopen dat de sneeuw niet verder doorzet want morgen moet ik toch echt gaan werken want er moeten wel wat dingen af voor de kerst. Dus pas tussen kerst en oud en nieuw weer wat tijd voor nieuwe creaties. Ik heb nu tijd om wat dingen voor te bereiden voor de komende dagen. Maar eerst eens de achterstand in Project 365 weggewerkt.

Door allerlei perikelen is het er niet van gekomen om de layouts voor Project 365 te laten zien. En diezelfde perikelen zorgden er ook voor dat ik deze keer best moeite had om ze gevuld te krijgen, maar het is me uiteindelijk toch gelukt, met hulp dat wel.
Dit zijn de belevenissen van afgelopen weken:






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten