woensdag 19 januari 2011

Project 365, foto van de maand.

Aan het einde van het jaar kijk ik de gemaakte lay-outs voor Project 365 door en bekijk per maand wat de meest opvallende foto is. Die foto gebruik ik dan weer voor het maken van maandelijkse bureaubladachtergronden en voor de verjaardagskalender.
Dit is het overzicht van de foto van de maand.



In de loop van het jaar zal ik hier mijn kalender en bureaubladachtergronden laten zien, gemaakt met dus die foto van de maand.
En dit is mijn bureaubladachtergrond voor de maand januari.



Voor het 2e jaar op rij een echt winters tafereel.
Het roodborstje heeft popcorn gescoord die, na een avondje film kijken, was overgebleven en ik voor de vogels buiten op de tuintafel in een mandje had gedaan.
Een toevalstreffer deze foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten