zondag 10 april 2011

Bureaubladachtergrond, mei 2011

Ja, het is weer de 10e van de maand, dus tijd voor een nieuw bureaubladachtergrond.
Om voor mezelf een bureaubladachtergrond te maken, gebruik ik mijn Project 365. Aan het eind van het jaar maak ik een selectie per maand, de foto van de maand dus. Die bewuste foto gebruik  ik voor de kalender voor het nieuwe jaar en als bureaubladachtergrond.
Vorig jaar mei stond in het teken van asperges, verse asperges. Bij een teler hier drie straten vandaan, zijn ze in deze periode volop te krijgen. Er zijn daar ook allerhande ingrediƫnten te vinden voor een aspergemaaltijd. Voor een etentje met mijn ouders heb ik ook chocoladebonbons meegenomen in de vorm van een asperge. Lekker met een kopje espresso.

Ziet er lekker uit of niet?

Nu naar de template. De ZIP-file is te downloaden via deze LINK
Veel plezier

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik sta op het punt om een snijplotter te kopen. Ik zie dat jij ook eentje hebt een silhouette SD. Je bent daar echt tevreden van? Heb je daar al flockfolie mee geknipt, ging dat perfect? Ik heb nu een cricut en dat gaat echt niet goed ...

    En wat ik ook wel heel erg belangrijk vind is dat ik het kan aansluiten op mijn pc en zo in illustrator kan ontwerpen en deze laten knippen. Met de cricut kan dat helaas niet.

    Ben benieuwd naar jou mening!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De snijplotter die ik heb is de Craft Robo Pro. Dat is de grotere broer van de Silhouette. Die kan niet alleen bredere projecten aan dan de Slihouette maar heeft ook meer druk; bij de Silhouette doe je dat door het gebruik van verschillende mesjes.
    Ik heb er ook met succes flockfolie mee gesneden, daarvoor gebruik ik een ander mes dat ik apart heb bijgekocht. De CR Pro is wel flink duurder dan de Slihouette.
    De reden dat ik meteen voor de CR Pro heb gekozen is omdat ik niet vast wilde zitten aan het formaat A4 en er ook belettering voor auto's en boten mee wilde gaan snijden.
    Mocht je nog twijfelen over de aankoop en wil je meer informatie, kan ik je aanraden lid te worden van de snijplottergroep op Yahoo, via http://groups.yahoo.com/group/CR_Sil_KNK/
    Veel sterkte met je afweging en laat nog eens horen wat het geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen