zaterdag 25 juni 2011

Kaartenspecial, deel 12

Hoewel ik een tijdje geleden aankondigde dat ik zo'n beetje door de kaarten van deze special heen was, heb ik toch nog weer wat kaarten gevonden die ik de moeite waard vond om deze om te zetten naar een snijbestand.
Inmiddels hen ik een  kaartenmaakster bereid gevonden om kaarten te maken van de voorbeelden die ik hier heb laten zien. Als daar de eerste resultaten van binnen zijn dan zal ik die hier laten zien.
Maar nu terug naar de kaartenspecial.
Deze keer een wat andere kaart van jullie van me gewend zijn, maar deze is wel heel toepasselijk voor een vriendin die over een tijdje jarig is.
Ze is een echte schoenenverzamelaarster.
In voorgaande jaren had ik deze kaart voor haar gemaakt.
Maar nu terug naar de kaartenspecial.
Zoals gewoonlijk is de ZIP-file met daarin het snijbestand te downloaden via Media Fire via deze Link
Veel snijplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten