vrijdag 24 september 2010

Koffiepotkaart en theeservies

De afgelopen week heb ik besteed aan het doorzoeken van mijn computer naar zelf ontworpen GSD-bestanden die ik hier zou kunnen delen. Dat bracht ook weer een hoop herinneringen boven. Een van de snijbestanden uit de oude doos is deze koffiepotkaart. Het snijbestand heb ik gemaakt van een voorbeeld dat ooit in een Hobbyjournaal heeft gestaan.

Naast de kaart heb ik ook het 3D-plaatje met de Craft Robo Pro gesneden, Helaas kan ik het 3D-vel niet meer vinden. Het GSD-bestand kun je HIER downloaden. Hieronder vind je nog een voorbeeld van een doosje in de vorm van een theepot, ook afkomstig uit het Hobbyjournaal. Voor het aankleden van een kersttafel, heb ik dat in rood en groen uitgesneden.

Het GSD-bestand bevat ook nog een theezakjeslabel, theelepel, kop- en schotel en een doosje.
Voor de liefhebbers is DIT de link naar de betreffende snijfile.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en zou graag jullie resultaten willen zien. Als je dat wil, kan ik die hier een keer publiceren, ter inspiratie voor anderen.
 
Veel snijplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten