dinsdag 21 september 2010

Project 365, 2010 week 37

Als hobby ben ik begonnen met het maken van kaarten voor verschillende gelegenheden. In eerste instantie gewoon met de hand, later met de Craft Robo Pro snijplotter. En af en toe maakte ik kerst- en verhuiskaarten met de computer, toen nog in MS Office Word.
Naast het maken van kaarten, ben ik me gaan interesseren voor het creatief omgaan met foto’s, het scrapbooken. In 2007 heb ik een cursus Photoshop gevolgd. Het jaar daarna ontdekte ik via mijn buurvrouw het digitaal scrappen. De eerste digitale stap was het maken van een verjaardagskalender, die ik binnenkort een keer zal laten zien.
Na wat rondsnuffelen op internet kwam ik op verschillende plekken het begrip Project 365 tegen waarmee ik in 2009 ben begonnen en daar nog steeds volop mee bezig ben. Het is een soort van digitaal dagboek geworden waar we soms zelfs op terug grijpen bij een vraag wanneer wat gebeurd is.

Aan het eind van elke week zal ik hier mijn nieuwe Project 365 LO’s zetten en aan het begin van de maand zal ik de reeds gemaakte LO’s van 2009 en 2010 plaatsen. Nu ik ze terug kijk is er wel een duidelijk verschil te zien tussen de eerste LO van 2009 en de laatste van 2010 want telkens ontdek ik in Photoshop meer mogelijkheden.
Voor mijn LO’s maak ik vaak gebruik van een linker- en rechterpagina, geschikt voor 2 weken.
De afgelopen week was week 37. En dit is de LO daarvan.



De template hiervoor komt van Midnight Scrapping, een blog waar ik met grote regelmaat werkbare templates heb gevonden. De gebruikte kit is Fall Carnival: September 2010 Blog Train!, afkomstig van Blog Train Blog, een collectief van getalenteerde digiscrappers die gezamenlijk een kit maken. Op termijn wil ik zelf ook kits gaan maken, nu ben ik nog een heel dankbare gebruiker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten