woensdag 23 maart 2011

Kaartenspecial, deel 9.

Deze keer een ander type kaart dan ik tot nu toe hier heb laten zien. Maar wel een toepasselijke kaart.
Mijn man is pas geopereerd aan zijn schouder en moet de nodige weken met 1 arm in een sling/mitella rondlopen. Voor hem is het nog een gelukje dat het zijn linkerhand is, zodat hij met rechts toch nog wat kan schrijven en typen.

Hierboven zie je de kaart die ik voor hem gemaakt heb.
Een tijdje terug was ik een stapel oude Hobbyjournaals aan het doorspitten en daar kwam ik deze in tegen.
Ik heb er natuurlijk een snijbestand van gemaakt. Waar je wel even op moet letten is dat er ook lijnen bij zijn die niet gesneden hoeven te worden, die hoeven alleen maar met een pen getekend te worden.
Ik heb dus eerst een pen ik mijn Craft Robo Pro gedaan, alle lijnen laten tekenen. Het papier en de plakmat in  het apparaat laten zitten, daarna een deel van de lijnen uit gezet en toen de boel gesneden.
Heb je interesse in deze snijfile, dan kun je die downloaden via Media Fire via deze LINK
Veel snijplezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten