vrijdag 25 maart 2011

Project 365, 2011, week 6 t/m 9

Nu ik voor het derde jaar ben begonnen met Project 365 merk ik dat het toch wel wat moeilijker wordt om scherp te blijven. Maar het leuke is dat mijn omgeving me helpt herinneren aan de dagelijkse foto.
Op kantoor hoor ik regelmatig van collega's dat ik even naar buiten moet kijken en mijn fototoestel mee moet nemen. Sterker nog, er zijn zelfs collega's die op een andere verdieping zitten, mij bellen met de mededeling dat er een bepaalde boot voorbij komt. Dus het enthousiasme slaat over.
En dan  nu de lay-outs van de afgelopen periode.




In die vier weken heb ik maar twee keer mijn toevlucht hoeven nemen naar plaatjes van internet, en dat wat toevallig allebei in week 8. De FC Knudde en het blikje Inspiratie heb ik niet zelf gemaakt en had ik ook verhaal bij het plaatje.
De gebruikte kit is "My Heart's a Dream" van de Blog Train Blog. Voor de template heb ik met laten inspireren door  de getalenteerde Yin.
Voor de komende 4 weken ga ik eens proberen om de gebruikelijke indeling te doorbreken. Je zult over een week of 4 de resultaten hier zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten