woensdag 10 augustus 2011

Bureaubladachtergrond, september 2011

Vorig jaar rond deze tijd kwam het idee bij me op om een blog te beginnen waarop ik al mijn gefreubel en gephotoshop op wilde publiceren. Tijdens onze vakantie hadden we soms wat slecht weer en dan kroop ik achter de computer om dit blog vorm te geven. Op een gegeven moment stuitte ik op een foto die ik zo apart vond, en ook wel heel Hollands.
Op de (water)weg van de Grevelingen naar de Oosterschelde voeren we langs de Zeeuwse dijken. Een knipoog naar mijn vak, de weg- en waterbouw. De strakke horizontale lijnen in verschillende kleuren en texturen met een paar schaapjes op de dijk die de foto net spannend maken. Voor mij de reden om van deze foto de kop van mijn blog te maken.
Dat betekent ook dat ik al een jaar bezig ben met dit blog.
Binnenkort ga ik hier en daar wat anders vorm geven. De freebies voor de snijfiles en Photoshop die ik al eens hier gepulibiceerd heb, ga ik verzamelen in aparte overzichten zodat ook oudere freebies makkelijker terug te vinden zijn. Plannen genoeg dus.
Apropos freebie: Tijd voor de template.

Voor het downloaden van de template, volg deze LINK Veel Photoshop-plezier en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten