zaterdag 27 augustus 2011

Project 365, 2011, week 30 t/m 32

Ja zeker, ik ben nog steeds bij met mijn lay-outs. Inmiddels heb ik de eerste weken vakantie ook al verwerkt. En wat gaat de tijd weer snel.
Eerst de laatste werkweek voor de vakantie. Candadeze ganzen hebben in de Leuvehaven 9 jongen groot gebracht, een oude gewoonte weer van stal gehaald, het courgettemysterie en een klein rampje  met het schilderen van de achterdeur

De eerste vakantieweek:
Het courgettemysterie krijgt een dramatische wending als Eddie een vrouwtje met 3 kleintjes blijkt te zijn. De tweeling wordt 50, de barbecue verregend en ik bestel 's nachts een nieuwe telefoon.
De tweede vakantieweek
 Peter's verjaardag vieren we aan boord van de SS Rotterdam, doen een workshopje in Den Ham en een beurs in Den Bosch, Puddy heeft haast en de LaRo blijkt heel functioneel bij het halen van tuintafels.
Inmiddels ben ik geswitched van kit, dit zijn de eerste lay-outs waarbij ik gebruik maak van de Blog Train Blog van augustus 2011. Ook dit is weer een mega-kit die ik de komende periode maximaal zal gebruiken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten