dinsdag 9 november 2010

Bureaubladachtergrond, december

Weet u nog hoe streng de vorige winter was? Hoeveel sneeuw we hebben gehad? Zoveel sneeuw dat we het op een gegeven moment beu waren. Zo niet mijn man, die kon er de lol wel van inzien en de sneeuwpop heeft erg lang gestaan,
Net als vorige maand heb ik van dit bureaublad achtergrond een Photoshop-template gemaakt.
Een aantal lezers van dit blog hebben de vorige gedownload en ik ben zeer beneiuwd hoe die creaties er uit zien. Laat eens een berichtje achter zodat ik contact met je op kan nemen. Misschien vind je het leuk om jouw bureaublad hier te showen.

 Voor de maand december vind je HIER de ZIP-file met de bestanden. Ik wens je veel plezier met het maken van je persoonlijke bureaublad achtergrond.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten