woensdag 3 november 2010

Woordboek.

Gisteren werd de dochter van goede vrienden 1 jaar oud. Het hele eerste jaar hebben haar ouders ons foto's via internet toegestuurd. Maar met digitale foto's heb je niet iets tastbaars in handen.
Dus ik heb een aantal leuke foto's uit gezocht en daar een woordboekje van gemaakt.



De layouts heb ik gemaakt in Photoshop, na het printen heb ik ze met de snijplotter uitgesneden.
Voor de extra stevigheid heb ik tussen elke voor- en achterkant van de letters, fotokarton geplakt. De snijranden heb ik met een zwart stempelinktkussen zwart gemaakt. En met de Bind-it-all een net ringbandje erdoor heen.
De kleuren en elementen zijn afkomstig van de megakit Fall-Carnival van de Blog Train Blog.
Daar heb ik al heel veel plezier mee gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten