maandag 15 november 2010

KreaDoe

Vorige week was de jaarlijkse KreaDoe in Utrecht. Ik ga meestal in m'n eentje, kan ik op mijn gemak alle kramen af om te zien of er nog iets is wat ik op hobbygebied zou willen hebben.
Dit is mijn buit.
Ik ben al beginnen met het breien van de lintjesshawl, daar heb ik ook kralen bijgekocht om aan de uiteinden te verwerken. Wat Edding calligrafie stiften (goud en zilver, de Kerst komt eraan), 2 pakketjes voor kralen kettingen. De tas in een tas. Meestal laat ik een leuke tas staan omdat het binnenin één grote stortkoker is, dat zou volgens de verkoper nu verleden tijd moeten zijn. Twee nieuwe setjes voor de ponstang. En voor het voornemen om eens wat foto's af te drukken op groter formaat om op te hangen, heb ik een passepartoutsnijder gekocht.
Daarnaast heb ik ook een workshop glaskralen branden gedaan. Omdat ik aan het eind van de dag pas aan de beurt was, kon ik de gebrande kralen (Trollbeads-style naar ik hoop) nog niet mee nemen omdat ze nog af moesten koelen. Binnenkort verwacht ik ze via de post en dan zal ik ze hier laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, zo'n dagje shoppen in een héééle grote winkel.... Je hebt leuke dingen gescoord, daar ben je vast wel weer even zoet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit er een patroon bij? Ik heb wol en een patroon gekocht voor een gehaakte sjaal. Heb het patroon voor je als je wilt. Zal een foto laten zien van mijn nieuwe sjaal.

    groetjes, gerti

    BeantwoordenVerwijderen