zondag 20 februari 2011

Bureaubladachtergrond, maart 2011

Tot mijn grote schrik kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn template voor een kalender voor 2011 niet hier gedeeld heb met mijn lezers. Om dat nu alsnog te doen leek me iets te veel mosterd na de maaltijd.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel een goed voornemen heb: het bijtijds publiceren van een template voor een bureaubladachtergrond.
Hierboven zie je het voorbeeld voor de maand maart.
En dit is mijn bureaubladachtergrond voor de maand maart. De foto is afkomstig uit een selectie van de foto van de maand over 2010. Vorig jaar zijn we voor mijn werk in maart gestart met een eerste officiƫle martkconsultatiedag waarbij de dresscode "Jasje-dasje" was. Vrijwel iedereen was ik donkerblauw, grijs of zwart, zelfs mijn vrouwelijke collega's. Dus gooide ik er maar wat kleur tegen aan.

Maar nu terug naar de template.
De template is er in twee formaten, een 1280x1024 pixels en een 1600x900 pixels voor diegene die een breedbeeldscherm hebben.
Het bestand is te downloaden bij MediaFire via deze LINK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten