maandag 28 februari 2011

Project 365, 2011, week 1 t/m 5

Met heel veel verjaardagen aan het begin van het jaar en drukte op het werk, was het er nog niet van gekomen om alle foto's van de dag voor 2011 in een lay-out te zetten voor Project 365. Het heeft ook nog best wel wat moeite gekost om alles weer terug te filmen van die weken maar ik denk dat ik er toch redelijk in geslaagd ben.
Week 1 is een afwijkende week geworden met 9 dagen erin. Dat komt omdat de eerste twee dagen van 2011 nog in week 52 vielen. Ik hou graag de jaren bij elkaar dus week 52 van 2010 heeft maar 5 foto's, en om nu een aparte week te maken met maar 2 foto's vond ik een beetje kaal. Vandaar de wat afwijkende lay-out.
Voor week 1 heb ik gebruik gemaakt van de Blog Train Blog kit Grandma's Quilt. Helaas vond ik de kleurstelling niet zo mooi en heb voor de andere lay-outs de kit My Heart's a Dream gebruikt.
Voor week 2 heb ik de afbeelding van de Uitnodiging voor de Nieuwjaarsborrel gebruikt, de overige foto's zijn van eigen hand.

Ook voor week 3 heb ik maar 1 keertje mijn toevlucht hoeven zoeken naar een afbeelding van een ander, die van mijn kapper.

In week 4 hebben de katten regelmatig geposeerd en alleen de foto van de T'ai chi zwaardvorm is afkomstig van de internetpagina van T'ai Chi school Goudswaard.

In deze week, week 5, zijn er twee foto's niet van mijzelf. De cartoon van Fokke en Sukke en de afbeelding van het Chinese jaar van het Konijn zijn niet van mijzelf.

Omdat de lay-outs per 2 weken in een spread in mijn boek zitten, zal ik ook per 2 of 4 weken de nieuwste lay-outs hier neer zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten