zaterdag 19 februari 2011

Wie jarig is trakteert ..... deel 2

Na de traktatie voor een klein clubje mede-T'ai Chi leerlingen, waren na het weekend de collega's aan de beurt. Nu heb ik op mijn project flink wat collega's, zo'n stuk of 30 als het er niet meer zijn, want die inhuurkrachten zijn niet meer te tellen.

Dus ik aan de slag met de nu zo populaire cupcakes.
Op zaterdag ben ik begonnen met de cakejes zelf.
Dit zijn de eerste resultaten.

Die in die paarse papiertjes hebben kantoor niet gehaald, ze waren niet geworden wat ik ervan verwacht had. Ze waren wel lekker maar meer kwarkachtig dan een echte cupcake.
De keuken leek wel een slagveld.


Op zondag ben ik verder gegaan met de toppings.


Uiteindelijk heb ik 4 smaken gemaakt.
Chocolade-Oreo's

Speculaas met fondant

Banaan-Limoen

En als laatste Appel-Kaneel, waarbij ik zelfs de appelchips zelf gemaakt heb.

Zien ze er niet om op te vr.... uit?
En ze zijn allemaal opgegaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten