vrijdag 29 oktober 2010

Afscheidscadeau

Een collegaatje gaat vertrekken naar een andere baan. Een afscheidscadeau bedenken was niet zo moeilijk. Ze leent bij mij elke dag mijn schilmesje om haar appeltje of sinaasappel te schillen, en dat gaat ze in haar nieuwe baan dus missen. Alleen voor het ludiek verpakken daarvan, had ik even tijd voor nodig en heeft een hoog surprise-gehalte.
Men neme een kartonnen koffetje van Xenos, doe daar een handje vol schilmesjes bij.










Spuit een van die schilmesjes in een goudkleur, op het deksel vastmaken.......

.....een inleg maken voor de mesjes aan de binnenkant, tekst in het deksel......

...... leuke strik en inpakpapier erom heen en klaar ben je.

Het betreffende collegaatje was er erg mee "verguld".

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee zeg, en ik was er echt niet opgekomen toen ik je sneak peak zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!! Ziet er heel leuk uit en ik zou uit je detailfoto noooooit dit mooie kadootje hebben ontdekt.
    Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen