vrijdag 1 oktober 2010

Project 365 – 2009: week 1 t/m 4

Met Project 365 ben ik gestart om een aantal redenen. Veel van onze foto’s belandden op een harde schijf van een computer zonder dat er ooit iets mee gedaan wordt. Daarnaast gaan dagen soms onbewust snel voorbij; de ene dag lijkt op de andere, met de kans dat je geleefd wordt.
Door dagelijks bezig te zijn met de “Foto van de Dag” ben ik me bewuster geworden van mijn omgeving en gebeurtenissen. Gewapend met een kleine compact camera in mijn handtas, het fototoestel van mijn telefoon of mijn digitale spiegelreflex camera, zijn er genoeg dingen die een dag maken en ik zo kan vastleggen. Soms zit het in kleine dingen: een vogeltje in de tuin, een regenboog onderweg, een onverwachte ontmoeting.

Dit zijn de eerste layouts die ik ooit gemaakt heb. In 2009 gebruikte ik voor mijn LO’s het formaat A3-landscape. Helaas weet ik van de toen gemaakte LO’s niet meer van welke ontwerper ik de gebruikte kits heb.
Project 365 - 2009: Voorblad album

Project 365 - 2009: week 1 & 2

Project 365 - 2009: week 3 & 4

Nu ik erop terugkijk zie ik dat ik nu dingen anders zou doen omdat ik met Photoshop meer heb bijgeleerd. Maar wat nog veel leuker is, ik kan me de meeste dagen nog herinneren waarom een bepaalde foto toen in de LO terecht is gekomen. Een digitaal dagboek dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten