vrijdag 15 oktober 2010

Bureaubladachtergrond, november 2010

Maandelijks maak ik een nieuw bureaubladachtergrond voor mijn computer. Naast de verjaardagen zet ik daar belangrijke dingen uit mijn agenda in. Die achtergrond gebruik ik op de PC op mijn werk en thuis. Zo zie ik dagelijks welke verjaardagen en afspraken ik heb in die maand zonder dat ik mijn agenda hoef te raadplegen.

Mijn ouders waren vorig jaar november 50 jaar getrouwd, vandaar dat hun trouwfoto de foto van de maand werd. November wordt zo te zien een drukke maand.



Zoals beloofd heb ik voor het bureaublad van november een template gemaakt. De template is 1280 x 800 pixels groot en daarmee geschikt voor de meeste beeldschermen, tenzij je een breedbeeldscherm hebt. De template is redelijk eenvoudig in het gebruik.




De link naar de template voor november 2010 vind je hier
Zou je graag ook zo’n persoonlijke achtergrond op je PC willen maken en heb je daarbij hulp nodig, laat dan hieronder een reactie achter, dan kan ik je helpen een gepersonaliseerde achtergrond te maken.
Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties, veel plezier met de template.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten